Imatge d'arxiu
Siscu Martín |
Les Roquetes
07-05-2013 01:01
Molt va costar entrar en joc al sènior femení de les Roquetes. L’equip local va comandar el marcador amb solvència els primers minuts de joc amb avantatges properes als deu punts. A més, les visitants estaven massa encaparrades en l’arbitratge, cosa que feia que no rendissin prou.
Així, al final dels 20 primers minuts 8 punts d’avantatge per les locals. A la represa, un canvi defensiu zonal, va permetre aturar l’atac local i fer alguns contraatacs i transicions ofensives que van apropar a Roquetes al marcador. L’últim quart, amb un parcial de 0-11, va capgirar definitivament el marcador i va permetre les visitants tenir un final de partit sense dificultats malgrat no tenir un bon percentatge de tirs lliures.
JOVENTUT SANT VICENÇ 40 - CB ROQUETES 49
Jugadores:
Marta Masana (7), Idoia (-, Natàlia (4), Neus (2), Carlota (4), Mariví (7), Aina (-), Sandra (4), Noelia (3), Vero (18).
Parcials:
10’ (16-10) 20’ (28-20) 30’ (36-32) 40’ (40-49).
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!