Imatge d'arxiu
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
24-05-2013 18:26
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Ballar, aprendre moviments nous i noves coreografies, conèixer les últimes tendències, músiques actuals i innovadores, hip-hop, streetdance, break dance i junky tot introduint elements acrobàtics i aprendre a fer elements i exercicis en els aparells de gimnàstica. Aquestes són les activitats que s'ofereixen al curs de Dance-Gym que oganitza la secció de gimnàstica de la Fundació Vilanova.
El curs tindrà lloc els dimarts i dijous de 18 a 19:30 hores. Per a més informació es pot acudir a la secretaria de la Fundació (a l'estadi dels Alumnes obrers) o bé al gimnàs (del carrer Escorxador sense número). L'adreça electrònica és fundacio@fundacio.com. El preu total del curs, amb assegurança inclosa, és de 45 euros.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!