Imatge d'arxiu
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
29-05-2013 18:41
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Ha estat un bon cap de setmana pels grocs, que exceptuant l'equip junior, que tenia una missió quasi impossible, ha classificat els seus equips, de nou, per les finals nacionals, i buscaran el proper dissabte a Sabadell revalidar el títol de campió de lliga a la segona divisió i a la divisió nacional.
El Bar Avenida va derrotar 18 a 15 al Castellbisbal en un partit molt igualat. Els locals han fet valer el factor pista i amb el suport d'uns quasi be 100 seguidors, d' entre els que es trobava la regidora d'esports de l'ajuntament de vilanova, la Sra Blanca Albà, van aconseguir remuntar la sèrie i classificar-se per la seva 3a final consecutiva i 6a en els últims 7 anys. Ivan Alberich amb 6 gols va ser el jugador més destacat del partit.
Per la seva banda, el CEVG 2 va deixar clara la seva superioritat davant el Castellbisbal 2 guanyant el tercer partit per 17 a 11, en un partit que va tenir controlat des de el minut 1. Als 15 primers minuts ja dominava per 6 a 2. Cristian Garcia i Olga Gandía van ser els jugadors mes destacats del partit.
El CEVG Junior, que ja havia complert amb el seu objectiu d'entrar als play?off, va caure contundentment a la pista del líder, el CK Vallparadis, per 18 a 3. El seu entrenador, Salva Fort, no va poder seure a la banqueta al complir un partit de sanció, i això, de ben segur, va complicar molt més les coses als grocs.
Les Finals Nacionals són el proper dissabte 1 juny al Pavelló Municipal d’Esports de Sant Oleguer (Sabadell)
Horaris:
a les 18.30h CEVG 2?Vallparadis 2
a les 19.30h BAR AVENIDA CEVG? KCBarcelona
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!