FUTBOL 7

La sisena edició del Torneig comarcal de futbol-7 infantil es farà els dies 29 i 30 de juny a Vilafranca

300 esportistes de 17 poblacions participaran en l’única competició de seleccions municipals de futbol que hi ha a Catalunya

Avanç dels detalls del torneig, a l'Ajuntament de Vilafranca

Avanç dels detalls del torneig, a l'Ajuntament de Vilafranca

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La sisena edició del Torneig comarcal de futbol-7 en categoria infantil entre equips de seleccions de municipis de la comarca de l’Alt Penedès es farà aquest any a Vilafranca. El torneig, que se celebrarà el cap de setmana del 29 i 30 de juny, tindrà lloc a la zona esportiva municipal. Hi participaran 300 esportistes, en equips composats per jugadors empadronats a cada municipi.

La participació dels clubs federats no està prevista en aquesta competició organitzada conjuntament pel Consell Comarcal de l’Alt Penedès, que aporta la infraestructura administrativa i inscripcions d’equips amb el suport de l’Associació per la Promoció de l’Esport, i Penedès Televisió, i que en aquesta edició també té el suport de l’Ajuntament de Vilafranca.


La regidora d’Esports, Emília Torres, i el conseller comarcal d’Esports, Xavi Rojo, van presentar ahir dimarts el torneig, acompanyats del regidor i coordinador de l’àrea de Serveis a les Persones, Ramon Zaballa,  el representant de Penedès Televisió, Tito Boada, i el delegat de la Federació Catalana de Futbol al Penedès, Manel Duran.

La regidora d’Esports va mostrar la seva satisfacció per acollir el torneig que esdevindrà una festa esportiva i animava tothom a passar per la zona esportiva, assenyalant “l’alta participació, amb un total de 19 equips de 17 municipis diferents”. Per la seva part, Xavi Rojo va agrair a l’Ajuntament de Vilafranca la cessió de les instal·lacions municipals i va afegir que es tracta d’una competició molt esperada per la competició entre municipis.
Un dels aspectes d’aquest Torneig que més s’ha destacat és la possibilitat que jugadors no federats tinguin l’opció de competir defensant l’equip de poble. Ramon Zaballa apuntava que permetia “donar espectatives de torneig i competició a alumnes que pertanyen a cap club” de diferents clubs puguin defensar el mateix equip del poble. El delegat comarcal de la Federació Catalana de Futbol coincidia a assenyalar aquest fet “que permet també el contacte entre esportistes d’escoles diferents”.

En aquesta sisena edició del Torneig comarcal de futbol-7 infantil hi participen equips dels municipis d’Avinyonet, Castellví de la Marca, Font-rubí, La Granada, Les Cabanyes, Mediona, Santa Margarida i els Monjos, Olèrdola, Sant Cugat Sesgarrigues, Sant Llorenç d’Hortons, Sant Martí Sarroca, sant Quintí de Mediona, Sant Sadurní d’Anoia (2), Subirats, Torrelles de Foix, Vilafranca del Penedès (2) i Vilobí del Penedès.

Com en anys anteriors, al llarg del mes de juliol Penedès Televisió oferirà diàriament un partit enregistrat i el jugador del FC Barcelona Marc Bartra hi serà present si no hi ha cap contratemps.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local