GIMNÀSTICA

Calafell acull la Copa Catalana de gimnàstica aeròbica

Les calafellenques competien dins del club d'Olèrdola

Desfilada de participants

Desfilada de participants

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El Pavelló Jaume Vilamajó de Segur de Calafell ha estat l’escenari avui de la celebració de la final de la Copa Catalana de Gimnàstica Aeròbica. Un campionat escolar i de trofeus interclubs que ha reunit un centenar de participants dels clubs esportius d’Olèrdola, CG Sant Boi, AE Sant Andreu de la Barca, CE Gimnàs Cosmaster, Club Gimnàstica Egiba, C.G.A. L’Hospitalet, i La Mina-Gervasio Deferr. Les esportistes de Calafell participaven dins el club d’Olèrdola, que integra una secció d’aquest municipi i s’entrena habitualment a Segur de Calafell.

Aquest esdeveniment esportiu s’ha obert amb una desfilada de tots els clubs participants, i posteriorment s’ha iniciat la competició.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local