GIMNÀSTICA

Bons resultats de les gimnastes de la Fundació a la final de la Copa Catalana

Lluna Ruiz, tercera en Categoria Escolar B; Jan Vilamitjana, segon en Promoció 3

Detall dels podis vilanovins

Detall dels podis vilanovins

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Aquest cap de setmana s’ha celebrat a Vic el Campionat de Catalunya de gimnàstica Masculina i femenina i la Final de la Copa Catalana

En Categoria Escolar B,  Lluna Ruiz que ha quedat en 3ª posició i en en Categoria Promoció 3, Jan Vilamitjana ha estat 2n classificat


La resta de gimnastes van obtenir també bons resultats:

En Escolar B: Judit Fort en 7ª i Blanca Rius en 10ª

En Escolar A: Judith Martínez en 6ª i Aina Massana en 7ª

En Escolar C: Gemma Carbonell en 6ª

Mar Isern ha quedat 7ª  classificada en el Campionat de Catalunya de Base


En el campionat de Catalunya  de masculina :

En Promoció 1 Eloy Abalos - Daniel Nicolàs Garcia

En Promoció 2 Pol  Noya 6e, Marçal Rioja 13è ,Bruno Rivera 17è ,Pol Oros 23è ,Francesc Garcia 24è ,Ian Zamora 26è

En Nivell 1 Pau Espejo 10è i Iker Garcia 16è

En nivell 2  Karim Badias 15è i Manel López 18è

En nivell 3 Marc Espejo 7è i Jaume Olivella 11è

En nivell 5  Miquel Mañé 10é.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local