OK LLIGA

L'Assemblea del CP Vilanova, dilluns 1 de juliol

La delicada situació econòmica, el principal tema a tractar

Pau Viadel, en una roda de premsa recent

Pau Viadel, en una roda de premsa recent

El CP Vilanova ha fet oficial la convocatòria de la seva Assemblea general ordinària, que tindrà lloc el dilluns 1 de juliol a dos quarts de nou del vespre a la sala polivalent de l'estadi dels Alumnes Obrers. El balanç econòmic i la previsió de cara a la propera temporada seran els principals punts de l'assemblea.

Després de la lectura i aprovació, si s'escau, de l'acta anterior i la memòria d'activitats de la temporada que s'acaba de tancar, es procedirà a l'exposició i liquidació econòmica de la temporada. Tot seguit es farà la proposta de quotes de soci, s'avançarà la previsió del pressupost de la propera temporada i s'acabarà amb els precs i preguntes.

Malgrat que el club ja ha  fet públic que no vendrà cap de les places d'OK Lliga, l'Assemblea continua sent d'una importància màxima.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local