FUTBOL 7

El Santa Margarida i els Monjos guanya la Copa Penedès TV

Supera a la final al Sant Quintí de Mediona

Plantilla dels campions

Plantilla dels campions

L’equip de Santa Margarida i els Monjos va guanyar en la gran final a l’equip municipal de Sant Quintí de Mediona, que va quedar sotscampió.  La resta de finalistes van ser els equips municipals de Subirats, Avinyonet del Penedès, Vilobí del Penedès i Font-rubí.

Els 19 equips que van participar aquest cap de setmana en el torneig infantil intermunicipal de Futbol 7 organitzat per Penedès TV, el Servei d’Esports del Consell Comarcal de l’Alt Penedès i l’Associació per a la Promoció de l’Esport, representaven a 18 municipis de la comarca i aglutinaven uns 300 jugadors i tècnics. Els equips són municipals, és a dir, els nens han d’estar empadronats al municipi per al qual juguen.

La Copa Penedès TV - Gran Premi Consell Comarcal de l’Alt Penedès va néixer l’any 2008 i cada any la competició té lloc en un municipi diferent (Sant Martí Sarroca, Sant Cugat Sesgarrigues, la Granada, Santa Margarida i Els Monjos, Sant Sadurní d’Anoia i, enguany, Vilafranca del Penedès).
En aquesta edició, van apadrinar el torneig els jugadors del FC Barcelona Marc Bartra i Laura Ràfols, que aquest any ha guanyat Lliga i Copa i ha jugat la Champions femenina.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local