OK LLIGA

Esteve Pujals també renova pel CP Vilanova

El de Vila-seca ha estat un dels jugadors més implicats amb l'entitat aquests darrers mesos

Esteve Pujals, celebrant un gol / X. rondon

Esteve Pujals, celebrant un gol / X. rondon

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Setmana intensa als despatxos del CP VIlanova, amb quatre notícies importants en quatre dies. A la renovació d'Òscar Martínez i als fitxatges de Gerard Teixidó i Xavier Pastor, ara se li suma la renovació d'Esteve Pujals.

El de Vila-seca, un dels que ha mantingut un grau de compromís més elevat al llarg de tota la passada temporada, ha donat el sí i se suma a la plantilla de la temporada 2013-2014. Als quatre noms d'aquesta setmana sels ha de seumar el porter Àlex Aguilar, que havia renovat anteriorment.

El club vilanoví continua fent gestions per ampliar la plantilla. Com a mínim, aspiren a contractar un porter i dos jugadors de pista més.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local