David Calonmge, defensant la porteria del SHUM / FEP
Marc Ortiz de Urbina |
Vilanova i la Geltrú
18-07-2013 19:29
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El Club Patí Vilanova ja ha trobat el porter que buscava. Finalment, l'escollit és David Calonge, un porter de 27 anys que té experiència a l'OK Lliga a les files del SHUM i que la temporada passada jugava al Bigues i Riells de Nacional Catalana.
Calonge, que tindrà una nova oportunitat de reivindicar-se com a porter a la màxima categoria de l'hoquei estatal, havia estat considerat un dels porters de més futur de tot l'hoquei nacional. Les circumstàncies el van portar a recalar en categories inferiors, però continua sent un porter sòlid amb talent per revaloritzar-se de nou. Josep Lluís Delriu s'ha convertit en un autèntic especialista en rellançar les carreres de jugadors que havien quedat estancats o bé que no comptaven en els seus equips. Aquest ha estat un dels factors que ha animat Calonge a acceptar l'oferta vilanovina.
El club de la capital del Garraf ha fet oficial la incorporació aquest matí mitjançant un missatge a les xarxes socials. També ho ha confirmat a Twitter el propi porter, @vidcalo, amb el següent missatge: Moltes gràcies al @cpvilanova x donar-me l'oportunitat de tornar a jugar a #oklliga Espero tornar la confiança dipositada en mi #jodelpatí.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!