FUTBOL PLATJA

El Quins Viatges-RDI-Martínez guanya per la mínima

El Frankfurt el Sortidor li complica la final fins al darrer moment

Imatge de l'equip campió

Imatge de l'equip campió

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El torneig de futbol platja organitzat per La Fundació Vilanova en col·laboració amb l’Ajuntament i el Xiringuito l”U” va comptar amb la participació de 16 equips, formats per 10 jugadors, d’arreu de la comarca, amb alta participació de jugadors de la ciutat, a banda d’equips vinguts de Barcelona.

A la gran final el guanyador va ser “Quins Viatges-RDI- Martínez”, que va derrotar al ”Frankfurt el Sortidor” per 4 a 3.

El quatre semifinalistes va quedar, en la primera semifinal l’equip  “Quins  Viatges – RDI – Martínez” es va desfer de la  “Ferreteria Aleix” per 3- 2 en un vibrant partit, no menys emocionant va ser la semifinal en que la classificació a la final va ser per penals,  l’equip  ”Frankfurt el Surtidor” contra “Bruc Dos Cafeteria”  el resultat final  va ser 3-3.

Pel que fa a premis individuals, Abel Yuste va ser escollit millor porter, Àlex Morillas millor jugador,  mentre que Carlos Henarejos i Albert Pérez van guanyar el guardó com a màxims golejadors del torneig. D’altra banda la “Papereria Luismi” va rebre el premi a l’equip més esportiu.

El lliurament de trofeus va comptar amb la presència de la Presidenta de la Fundació, Olga Arnau; el membre de la secció de futbol de la Fundació, Carles Jimenez; Josep Maria Escofet , patró de la Fundació; i Jaume Martí del Xiringuito l’ ”U”.

Des de la Fundació es vol agrair la participació en l’organització de tots els col·laboradors en el torneig: Regidoria d’Esports de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú,  Xiringuito l’U , Umbro, Coca-cola i Frigo.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local