Imatge dels participants al campus
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
06-08-2013 12:49
Més de 200 nenes i nens han passat pel casal d’estiu que va donar inici el 25 de juny. El tennis ha tingut una part important, però també totes les activitats multiesportives i lúdiques que s’han celebrat, i com no, acabant la jornada a la piscina del Club per marxar ben refrescats.
També ha tingut una bona acollida el Stage de competició, on els jugadors del Club han pogut viure l’experiència d’entrenar més de 5 hores al dia, a part de gaudir cada setmana als circuits juvenils que organitzen els clubs de la vora.
A l’agost, més
I no acaben aquí les activitats d’estius, ja que s’allarguen durant tot el mes d’agost i la primera de setembre, on seguim amb les incripcions obertes tan pel campus com pels intensius. A més a més, durant el mes d’agost es podrà viure el circuit juvenil d’estiu i el de veterans.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!