Cedida. Cartell del Triatló de Calafell
Redacció |
Calafell
12-09-2013 15:41
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El Triatló de Calafell, que es celebra el proper 22 de setembre, busca voluntaris per ajudar a fer possible la prova.
La competició es disputarà en la modalitat sprint, que consta de 750 metres de natació, 20 quilòmetres de ciclisme i 5 quilòmetres de cursa a peu. La sortida serà al port de Segur de Calafell.
Els voluntaris hauran d'estar disponibles a partir de les set del matí del dia de la prova. Tots els col·laboradors estaran convidats a esmorzar i rebran un gymsac i la samarreta del triatló.
Per a més informació i confirmar la col·laboració es pot contactar amb l'organització a través del correu info@voluntaris2017.com o deixar un missatge al telèfon 639 663 898.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!