Imatge d'arxiu
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
25-09-2013 17:33
L’Agrupació Excursionista Talaia organitza 4 cursos: 2 d’escalada en roca i 2 més de marxa nòrdica, adreçats a totes aquelles persones que s’hi vulguin iniciar.
Els cursos d’escalada en roca, de nivells 1 i 2, començaran el 10 d’octubre i finalitzaran el 31 del mateix mes. L’edat mínima per inscriure-s’hi és de 16 anys, i la inscripció finalitzarà el dijous 3 d’octubre. Els instructors són de l’Escola Catalana d’Alta Muntanya. Aquests cursos estan subvencionats per la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya.
Els cursos de marxa nòrdica duren tan sols un matí. Es poden fer divendres 18 d’octubre al matí o bé l’endemà dissabte 19, també al matí. Tenen una durada de 4 hores. L’instructor d’aquests cursos està titulat per la Federació Espanyola de Nordic Walking. Aquests cursos tenen un preu reduït per un acord entre l’AE Talaia i Font’s Adventure.
En trobareu més informació a www.aetalaia.cat i també a la Secretaria de l’entitat (c. Comerç, 4), els dilluns, dimecres i divendres, de 7 a 9 del vespre.
AE Talaia.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!