EUROCKEY CUP 2013

El Reus es proclama campió de l'Eurockey Cup a Vilanova

L'encert dels de Reus els ha conduït a la victòria per 3-2 davant del Sporting CP

Eurockey Cup. El Reus es proclama campió de l'Eurockey Cup a Vilanova

Eurockey Cup. El Reus es proclama campió de l'Eurockey Cup a Vilanova

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El Reus Esportiu s'ha proclamat campió de l'Eurockey Cup d'aquest any. L'encert dels de Reus els ha conduït a la victòria per 3-2 davant del Sporting CP.

El Pavelló de les Casernes de Vilanova i la Geltrú s'ha omplert avui amb més de 900 persones per celebrar la final de l'Eurockey Cup d'aquest any. Després d'una final de consolació que ha enfrontat el Braga i Villejuif (6-3), el pavelló ha anat omplint les graderies fins a completar l'aforament. I al migdia ha donat inici la final després d'un dur camí.

Tirant d'arpa

La final ha estat un partit emocionant que ha tingut ocasions clares per als dos equips. Analitzant el partit parlem d'una final molt disputada en el qual el Reus ha tingut més calma en l'atac, buscant l'errada de l'Sporting i cobrint molt bé defensivament al número 4 dels portuguesos, Freddy Neves. Amb un xut creuat el Reus ha aconseguit el primer gol, anotat per Aleix Català.

La lluita del Sporting ha tingut la seva recompensa en forma d'atac que al final ha provocat un penal. Arribàvem a la pausa amb 1-1, encara que el Reus aviat ha marcat l'1-2, signat també per Català, que ha tingut contestació en la contra següent, quan l'Sporting ha retornat el gol, 2-3 en un marcador que ja no es mouria i convertia als del Reus en campions.

Més de 200 persones entre staff i jugadors

L'objectiu del Eurockey Cup s'ha complert àmpliament amb l'assistència de més de 400 persones entre entrenadors, familiars, jugadors i staff tècnic. Així mateix els 900 espectadors presencials, a més dels quals han vist la final online, conformen un grup cada vegada major de gent interessada en l'hoquei. Un balanç final molt positiu que anima l'organització a pensar en la propera edició del campionat.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local