Xavier Rondón. Pati Miret
Llorenç Mateo |
Vilanova i la Geltrú
10-11-2013 18:00
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L'equip femení del Patí Vilanova ha derrotat al Girona H.C. per 4 gols a 5 en el partit disputat aquest migdia a la capital gironina i que corresponia a la segona jornada de l'OK Lliga Femenina.
Cal destacar a Pati Miret que aquest matí ha marcat quatre dels cinc gols vilanovins, en un partit amb forces alternatives.
A la primera part s'ha avançat amb dos gols l'equip gironí, però a falta de 50 segons Pati Miret ha aconseguit escurçar distàncies.
A la segona part, les noies de J. Mier han sortit a per totes i en menys de dos minuts han marcat tres gols -un de M. Guerra i dos de la petita de les Miret-. Malgrat aquest desavantatge, les locals han aconseguit empatar el partit i a falta de quatre minuts de nou Pati Miret feia el cinquè gol que donava els tres punts a les noies del Patí
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!