Pàdel

L'equip de pàdel derrota per 3-0 al Parc del Garraf

L’equip de pàdel del CT Vilanova li va tornar el 3-0 rebut a l’anada i es va imposar davant el Parc del Garraf B

Eix. CTT Vilanova Pàdel

Eix. CTT Vilanova Pàdel

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Les parelles Gallardo - Gandia, Cívit - Gòmez i Peris – Melendez van guanyar els seus partits i donar així el triomf i seguir mantenint viva l’esperança de l’ascens, tot i que el seu capità, Sergio Gandía, remarca que l’objectiu de l’equip aquest primer any és un altre, tot i que passat unes jornades es veurà si realment és una opció.

En tennis, el +18 jugava davant el Sant Boi, i després d’uns enfrontaments igualats s’enduien la victòria per 3-2. Marc Porras, Erick Ocampo i Robert Acacio sumaven les victòries.

El +40 es desplaçava a les pistes de l’Hispano i només Jose Gòmez va poder sumar un punt pels vilanovins.

Tampoc el +50B va poder fer res davant el CT Hospitalet i  va tornar a Vilanova amb una derrota per 3-0.

Els més joves del Club, van desplaçar-se a Montbui però l’equip local no es va presentar.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local