Redacció |
Sant Sadurní d'Anoia
27-11-2013 19:00
Per tercer any consecutiu Sant Sadurní acomiadarà l'any esportiu amb una nova edició de la Cursa dels Nassos del País del Cava, una cursa que transcorre entre vinyes i que organitzen Naturetime i la Secció de muntanya de l'Agrupació Cultural Vila-seca, amb el recolzament de l'Ajuntament de Sant Sadurní i la col·laboració de diverses entitats.
Un any més es tracta de tres curses en una, diferenciades per distància i edat: una cursa de 10 quilòmetres amb un desnivell positiu de 239m per a majors de 14 anys i una de 6 quilòmetres, amb desnivell de 150m per a majors de 8 anys, recorreguts de terreny mixt i amb sortida i arribada a la plaça de l’Ajuntament i que tindran el tret de sortida les 11 del matí a la plaça de l'Ajuntament.
També hi ha una tercera cursa, anomenada Infantsolidari, que és per a menors de fins a 13 anys i que recorrerà un circuit urbà de 1.750 metres de distància, en aquest cas amb sortida a dos quarts d'11 del matí. A la 1 del migdia es farà el lliurament de premis a la plaça de l'Ajuntament.
Inscripcions
Les inscripcions a la cursa es poden fer mitjançant el web de Naturetime i presencialment a la Piscina municipal de Sant Sadurní d’Anoia. La Cursa dels nassos es limita a 450 participants i no s'admetran inscripcions el mateix dia de la cursa.
La inscripció a la cursa llarga té un preu de 9 euros, la curta 6 euros i l'infantsolidari de 3 euros -aquests preus es veuran incrementats si la inscripció es fa més enllà del dia 23 de desembre. Part de la recaptació de la cursa va destinada al 'Dorsal solidari', que enguany es lliurarà al projecte Metalproteinasas, del Grupo de Oncología de la Asociación Española de Gastroenterología (AEG), www.aegastro.es, que treballa per la investigació del càncer de pàncrees, colon i fetge.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!