OK LLIGA MASCULINA

El Patí surt golejat de Reus

C. Bonet/ Reusdigital.cat. El Reus Deportiu ha superat àmpliament el Vilanova

C. Bonet/ Reusdigital.cat. El Reus Deportiu ha superat àmpliament el Vilanova

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El Reus Deportiu va golejar al C.P. Vilanova per 13 gols a 3 en el partit corresponent a la 18èna jornada de l’OK Lliga Masculina disputat ahir a la capital del Baix Camp.

Res a comentar, que no havíem dit abans, respecte a la situació del Vilanova, que enguany superarà totes les estadístiques negatives de l’OK Lliga Masculina. Si comptem que ja hem jugat la jornada 19, en partit avançat contra el Barça, tenim que el Vilanova no ha inaugurat el compte de punts de la classificació, es a dir tenim zero punts. En quan a gols n’hem marcat  46 (2,42 gols per partit) i n’hem rebut 155 (8,15 gols per partit). Ja està tot dit.

En quan al partit d’ahir, res a comentar, sinó que a manca de cinc minuts pel final el marcador era de 13 gols a 0, que la primera part ja va finalitzar amb 8 a 0. I que el Reus abans del minut 5 ja tenia un 5 a 0 al marcador.

Pel Reus van marcar Adroher quatre gols, X. Costa 3 gols, Selva i Rubio 2 gols per cap i Ollé i Pujol un cadascun. Pel Patí E.Pujals dos gols i Cuevas.

Ara no jugarà el Vilanova fins al 8 de març, en que visitarà Riazor

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local