CHVNG

El CHVNG visita el palau Blaugrana

Els integrants dels dos equips alevins del CHVNG, Escola Arjau e Hipersimply, van jugar dimarts passat un partit al descans de l'encontre de la Copa del Rei entre el FC Barcelona i el Puerto Sagunto

CHVNG. Els jugadors del CHVNG al palau Blaugrana

CHVNG. Els jugadors del CHVNG al palau Blaugrana

La jornada, com cada any, va ser viscuda per tots els petits esportistes i els seus familiar com una gran festa, ja que no només van poder jugar a la pista dels seus ídols, sino també es van poder fotografiar amb ells i aconseguir una colecció d'autògrafs que segur que conservaran per molt de temps.

L'assistència va ser un èxit, i entre jugadors i acompanyants van ocupar les grades del Palau 180 integrants del club. Per la foto amb el primer equip del CF Barcelona van estar a la pista més de 70 jugadors dels equips alevins e infantils del club.

Per tancar la jornada, a la sortida del Palau, Xavier Pascual "Pasqui", entrenador del FC Barcelona va conversar amb el grup i va firmar autògrafs a tots els més petits. Xavier Pascual va ser el padrí del CHVNG en aquesta nova etapa, realitzant fa dues temporades un clínic al Pavelló Poliesportiu del Garraf i una xerra sobre el món de l'handbol d'èlit.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local