Cursa d'Orientació

Èxit de la cursa d'orientació d'Olesa de Bonesvalls

Els guanyadors de la prova van ser Laia Saumell (Esportiu Penedès) en categoria femenina, Ignasi Pérez (Can Laus) a la classificació masculina i Max SIlva i Toni Liginfer (Bonesvalls Trail) a la classificació per parelles

Ajt d'Olesa de Bonesvalls. Cursa d'Orientació d'Olesa de Bonesvalls

Ajt d'Olesa de Bonesvalls. Cursa d'Orientació d'Olesa de Bonesvalls

Aquest diumenge es va dur a terme la Cursa d'Orientació d'Olesa de Bonesvalls, organitzada pel Bonesvalls Trail.

Més de un centenar de participants hi van pendre part i van poder gaudir d'un circuit senyalitzat amb punts d'especial interès natural i patrimonial d'Olesa, com l'Hospital de Cervelló, la Fontana, així com diverses contruccions i barraques de pedra seca.

Els guanyadors de la prova van ser Laia Saumell (Esportiu Penedès) en categoria femenina, Ignasi Pérez (Can Laus) a la classificació masculina i Max SIlva i Toni Liginfer (Bonesvalls Trail) a la classificació per parelles.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local