Futbol americà

Entrenament a Vilafranca de la selecció de lliga catalana

Eix. Falcons American Football

Eix. Falcons American Football

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Aquest dissabte a les 17h tindrà lloc a Vilafranca el primer entrenament preparatori per l’All-Star que es disputarà contra Falcons American Football – Dubai.

Els casi 50 participants a aquest entrenament han estat seleccionats entre tots els jugadors de la lliga catalana, votats pels entrenadors de tots els equips de la lliga, i els Vilafranca Eagles tindran una amplia representació, amb 10 jugadors entre els seleccionats, i el seu Head coach Joan Pere Bejarano entre els entrenadors, sent així l’equip que més jugadors aportarà a aquest All-Star.

Aquest partit internacional es disputarà el proper 24 de maig a les 15:30h a Torrelles de Llobregat.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local