Eix. CP Vilanova
Llorens Mateo |
Vilanova i la Geltrú
18-05-2014 09:19
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El Monbús Igualada va derrotar per 6 gols a 3 al Vilanova en el partit corresponent a la 27èna jornada de l’OK Lliga Masculina que es va jugar ahir al vespre al Pavelló de Les Comes de la capital de l’Anoia.
El Vilanova, que ja fa diverses jornades que va baixar matemàticament, que encara no ha obtingut cap punt durant tot el campionat. va fer un partit força correcte donant la cara, especialment en la segona part . Per la seva banda l’Igualada, que va tenir en Baliu el jugador més efectiu, ahir va fer un pas de gegant per poder jugar la copa de la CERS la temporada vinent.
Poques coses a comentar del partit, que ja en la primera part tenia encarada l’equip local, amb un marcador de 3 gols a 1 al final de la mateixa. En la segona part els de Monclús van incrementar el seu compte amb tres gols més en l’equador de la mateixa. Al final dos gols de Pàmies maquillaven el marcador pels vilanovins
FITXA TECNICA
MONBUS IGUALADA: Deitg, Baliu, Vives Molas, Pla,(equip inicial), Carles, Muntané, Garreta, Oller
VILANOVA: Escofet, Aragonès, Pàmies, Pujals, Marsal (equip inicial), Cuevas, Vidal, Ramírez,
ÀRBITRES: Srs . Ribó i Soler
GOLS:
1-0 (2') Baliu. 2-0 (4') Vives, de penal. 2-1 (7') Aragonès. 3-1 (17') Baliu. 4-1 (32') Pla. 5-1 (34') Baliu. 6-1 (37') Pla. 6-2 (41') Pàmies, de penal. 6-3 (46') Pàmies.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!