Eix. Gimnastes del Club Rítmica Vilafranca
Redacció |
Vilafranca del Penedès
03-06-2014 13:00
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El passat dissabte 31 de maig de 2014 va tenir lloc al pavelló municipal d’Esports de Palau de Plegamans la final del torneig Barcelona Comarques on estaven presents els 10 millors conjunts de cada categoria, entre els quals hi havia el conjunt prebenjamí nivell de B del Club Rítmica Vilafranca.
El conjunt format per les gimnastes Berta Santamaria, Ivet Ashurt, Maria Perez, Tània Blanco, Eva Buhigas i Anna Luesma van executar un excercici de 5 mans lliures molt treballat demostrant una gran coordinació entre elles.
Aquesta no era la única competició en presència de gimnastes del Club Rítmica Vilafranca, ja que el diumenge dia 01 de juny de 2014 el conjunt aleví nivell A va participar, a la competició d’Interclubs que va tenir a lloc al pavelló de Sant Martí a Barcelona.
El conjunt format per a les gimnastes Carla Martínez, Clàudia Zabala, Anna Santamaria, Berta Insensé i Carla Díez van executar un molt bon muntatge de tres cercles i dos mans lliures demostrant la gran feina de tota la temporada realitzant un gran exercici.
Les pròximes cites esportives de l’entitat tindràn lloc el proper dissabte dia 07 de juny a Vilafranca del Penedès, on totes les gimnastes del Club Rítmica Vilafranca participaran a la gimnastrada i el proper divendres dia 20 de juny al pavelló Nou “La Gamba” de Vilafranca del Penedès on tindrà lloc el Festival de Gimnàstica Rítmica de fi de temporada d’aquesta entitat.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!