Eix. Campus futbol base Olèrdola
Redacció |
Olèrdola
11-06-2014 13:33
Per vuitè any consecutiu, el Base Olèrdola organitza durant l’estiu un campus de futbol. S’ha programat a les instal•lacions de la zona esportiva municipal Els Pins de Moja, en horari de dos quarts de 5 a les 7 de la tarda, des del 25 de juny a l’11 de juliol.
Per participar durant la primera setmana, de dimecres 25 a divendres 27 de juny, el preu d’inscripció és de 25 euros. Les altres dues setmanes tenen un preu de 35 euros cadascuna. Si es participa les tres setmanes l’import a satisfer és de 70 euros, mentre que si es participa en la primera i segona, el preu és de 45 euros.
Durant el campus es faran exercicis de tècnica i tàctica, jocs col•lectius, formació del jugador i comportament, sense descuidar les regles de joc. Els propòsits són els de gaudir dels beneficis de l’esport, millorar la tècnica i coordinació, introduir hàbits aplicats al futbol, així com introduir i aplicar diferents moviments tàctics en el joc.
Als participants en el campus se’ls lliurarà una samarreta i una fotografia de record. Per participar en el campus cal portar botes i roba de futbol, tovallola i sabatilles de bany. És requisit lliurar còpia de la targeta sanitària i autorització del tutor. Per inscripcions i informació cal adreçar-se al telèfon 686 532 858 o bé dirigir-se al local social del club, al camp de futbol de Moja.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!