Eix. Jugadors del CT Vilanova
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
11-06-2014 14:04
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El passat dissabte es van celebrar les finals del III Open Ciutat de Vilanova ESI – Raquetes sense fronteres, de les diferents categories, on els joves talents del futur porten duen a terme des de fa més d’un mes.
En categoria Infantil Masculí 1, Maeloc Rivero no va poder superar a Pol Bono, que va guanyar amb un tennis molt agressiu. En infantil masculí 2, s’enduia la victòria Alejandro Saiz davant del jugador del Club Gerard Caleya, que tot i fer un molt bon partit, no va poder aconseguir la victòria. En júnior, Pol Rodríguez es proclamava campió en vèncer a Marc Rodriguez.
En infantil femení, Anna de la Torre, jugadora de competició del CT Vilanova, va sumar el triomf local en superar a la vilanovina Judith Hernandez.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!