Eix. L'equip "Garrafbasket se fue"
Redacció |
Santa Margarida i els Monjos
26-06-2014 17:23
El passat dissabte es va celebrar a Santa Margarida i els Monjos la XI edició de les 12h de bàsquet, amb varis equips del Garraf.
Garrafbasket se fue, format integrament per jugadors del Garraf, va obtenir una merescuda segona posició després de guanyar tots els partits de la fase de grups, i saber patir en les eliminatòries.
Només l’equip Preocupeits, amb fins un tot un jugador ex-ACB, va poder superar l’equip garrafenc.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!