Gimnàstica

Chiara Marini i Júlia Mussons al torneig internacional "Latina Fiore"

Eix. Chiara Marini i Júlia Mussons

Eix. Chiara Marini i Júlia Mussons

Les gimnastes Chiara Marini i Júlia Mussons del Cub Rítmica Vilafranca van participar al Torneig Internacional "Latina Fiore" de gimnàstica rítmica a la ciutat de Latina a Itàlia, els passats dies 21 i 22 de juny. Encara que el club ja ha estat internacional per a les dues gimnastes va ser seva primera competició fora de l'estat essent elles les úniques representants d'Espanya.

Tant les gimnastes com la seva tècnica la cataloguen com una fantàstica experiència que sens dubte repartiran la pròxima temporada. El fet de competir amb gimnastes de nivell molt superior al nostre de Rússia, China, Ukrania, Bulgària, Kiriguistan i evidentment Italianes, fa que la pràctica d'aquest esport i el sacrifici dels seus entrenaments sigui del tot recompensat per les vivències compartides entre les gimnastes durant tot el torneig que no són exclusivament competitives.

Destacar com no, el triomf de les gimnastes russes del Centre de Tecnificació de Nijny Novgorov, gimnastes d'un nivell extraordinari ja que la seva vida està completament volcada a la gimnàstica .Per això volem felicitar des de l'entitat a ambdues per haver competit representant-nos d'una manera tant digne sabent el que significa  fer-se amb gimnastes d'aquesta embargadura.

La pròxima cita internacional per a l'entitat serà el torneig Sevala Mujic de Vosnia Erzegovina, torneig on la temporada passada el Club en va sortir guanyador en la categoria de conjunts.
 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local