Eix. Els gimnastes vilanovins amb el seu entrenador
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
09-07-2014 10:19
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
De l'1 al 6 de juliol s'ha celebrat al Pavelló Pisuerga de Valladolid, el Campionat d'Espanya de gimnàstica artística masculina i femenina.
L'Associació Esportiva Pasífae ha participat amb dos dels seus gimnastes. Divendres va tocar el torn a Salva Sánchez que va competir en nivell 3 quedant el 36 de 61 gimnastes. Cal destacar la sisena posició en salt quedant a 3 dècimes de pujar a podi.
Dissabte a la tarda va tocar el torn a Paula Raya que forma part de l'equip nacional de gimnàstica artística femenina. Va competir en Nivell 10 classificant en la 11 ª posició.
Amb aquest campionat es dóna per finalitzada la temporada de gimnàstica.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!