CTT Vilanova. Rafa Monzó
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
07-10-2014 17:25
El passat cap de setmana es va iniciar la temporada amb les lligues dels diferents equips del Club Tennis Taula Vilanova on el primer equip de categoria de 2a Nacional va fer un gran paper davant el CTT Almoster amb una victòria contundent per 5-1. Rafa Monzó i Félix Àvila vàren fer cadascun dos punts fent partits d'alt nivell, Roger Blanco per la seva banda va fer el cinquè punt per acabar de sentenciar l'encontre.
Vilanova B i C estrenen categoria amb derrota
El segon equip amb Pere Blanco, Salva Milà i Josep Maria Blancafort, de tant sols 12 anys, va perdre davant el CTT Sant Cugat a la categoria de 3a Nacional per un clar 6-0 en un encontre amb poques opcions davant d'un rival amb clares aspiracions d'ascens.
Per acabar el tercer equip, que milita a 2ª B provincial, debutar amb Ezequiel Batalla, Jordi Martínez i José Cobo va perdre al camp del CTT Sant Andreu per un resultat ajustat de 4-3, un encontre on la sort va jugar molt en contra. Tot i així les sensacions son bones i l'objectiu de pujar de categoria es mantenen.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!