Jocs Specials Olympics

Armand Filgueira, 4t en la modalitat de petanca dels Jocs Specials Olympics

Eix. Armand Filgueira, 4t en la modalitat de petanca dels Jocs Specials Olympics

Eix. Armand Filgueira, 4t en la modalitat de petanca dels Jocs Specials Olympics

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El calafellenc ha quedat classificat en quarta posició dels Jocs, que s’han celebrat del 30 d’octubre al 2 de novembre a Barcelona i Calella.

Els X Jocs Special Olympics van reunir a més de 1.600 esportistes amb discapacitat intel•lectual per celebrar uns jocs excel·lents. En total es van disputar 12 disciplines esportives diferents. A Barcelona es van disputar les competicions de vela, tennis i bàsquet. A la ciutat maresmenca es van disputar la resta de modalitats: hoquei, tennis taula, natació, atletisme, handbol, bàdminton, petanca, gimnàstica i futbol sala.

17 delegacions estrangeres van venir a Catalunya per participar en aquests jocs: Àustria, Itàlia, Hongria, Mònaco, Andorra, Dinamarca, Països Baixos, el Marroc, l’Índia, Gran Bretanya, Suïssa, Etiòpia, Equador, Xile, Argentina, Gibraltar i Israel.

I 7 Comunitats Autònomes també hi van ser presents: Madrid, Catalunya, Comunitat Valenciana, Andalusia, Castella i Lleó, Múrcia i Aragó.

A més, els jocs van comptar amb la participació de 500 voluntaris.

Tots els esportistes van mostrar un alt nivell de competició i van mostrar tot l’esforç dels entrenaments que van portar a terme per arribar a aquesta cita tan important.

Tots Som Campions! És el lema dels esportistes dels Special Olympics Catalunya i és justament per aquest motiu que tots reben la seva medalla, perquè el que és realment important és participar.

Els tres dies de competició esportiva es van tancar amb una cerimònia de cloenda molt especial a l’escenari del Village. Un acte en el qual van participar la consellera de Benestar i Família de Generalitat de Catalunya, Neus Munté, i els presidents de la Federació ACELL, Francesc Martínez de Foix i de Special Olympics Catalunya, Jordi Durà.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local