Gimnàstica Artística

L'associació esportiva Pasifae participa en unes jornades a Albinyana

Eix. Les gimnastes de l'Associació esportiva Pasifae

Eix. Les gimnastes de l'Associació esportiva Pasifae

Dissabte 22 novembre l'Associació Esportiva Pasífae va ser convidada per fer una exihibición de gimnàstica artística a la presentació d'activitats de l'Associació Recreativa d'Albinyana que es va fer al gimnàs de l'escola Joan Perucho d'Albinyana.

Per les gimnastes era la primera vegada que participaven davant d'un públic que va aplaudir molt la seva actuació, va ser una experiència molt positiva per a elles.

L'Associació Esportiva Pasífae també vol informar, que per primera vegada a Vilanova l'entitat farà classes de gimnàstica rítmica. Ja hi ha un grup de nenes repartides en dos dies, molt il·lusionades amb aquesta modalitat i practiquen amb els aparells de pilota, cèrcol i cordes.

Tota persona que vulgui més informació tant en gimnàstica artística com en la rítmica pot trucar per telèfon al 658 91 60 53 o enviar un correu a a.e.pasifaevilanova@hotmail.es

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local