Bàsquet

El Samà i l'escola Arjau promocionen el bàsquet escolar

Eix. Equips escolars de l'Arjau i del CB Samà

Eix. Equips escolars de l'Arjau i del CB Samà

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El Club Bàsquet Samà Vilanova i l’escola Arjau han arribat a un acord de col·laboració aquesta temporada 2014-15 per potenciar el bàsquet a l’escola.

Després d’unes temporades sense equips de bàsquet, el centre de primària vilanoví compta enguany amb un equip aleví a la competició escolar comarcal i un grup d’iniciació.

L'acord s'ha realitzat en matèria d'entrenadors, pistes i material esportiu.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local