Eix. Lara Yao, Jana Picas i Marta Puimedón, gimnastes CRVilafranca
Redacció |
Vilafranca del Penedès
23-04-2015 17:57
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El passat 12 d’abril es va celebrar a Blanes la II Fase de Copa Catalana de Gimnàstica Rítmica. El Club Rítmica Vilafranca hi va participar amb 5 gimnastes que es disputaven, en aquesta competició, el pas a la Final.
En categoria benjamí, la gimnasta Jana Picas, aconseguia passar a la final amb la tercera millor nota, després d’haver fet el sumatori de la primera i segona fase. La gimnasta infantil Marta Puimedón passava la final amb la sisena millor puntuació i la gimnasta Lara Yao Martorell es quedava a les portes de la final amb la novena nota. Finalment, en categoría Junior, la gimnasta Carla Bosch aconseguia el pas a la final amb la 5na millor nota de tota la competició, mentre que Júlia Mussons va quedar en 10na posició.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!