Atletisme

Eduard Viles participa aquest cap de setmana a la Copa d'Europa per Seleccions

Eduard Viles. Eix

Eduard Viles. Eix

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L'atleta medionenc del Club Atlètic Igualada Petromiralles Eduard Viles, ha estat seleccionat pel comitè tècnic de la RFEA per participar en la prova de 4x100m, aquest cap de setmana a la primera divisió del Campionat d'Europa per sel·leccions, que se celebra a la ciutat russa de Čheboksary.

Amb aquesta, serà la quarta participació de Viles en una Copa d'Europa de la màxima categoria continental absoluta. El 2011 a Estocolm, el 2013 a Gateshead, el 2014 a Braunschweig, i ara el 2015, a Cheboksary.

Formarà relleu junt amb els 3 companys que van aconseguir el 9è lloc mundial i record d'Espanya d'aquesta prova el 2013 a Moscou, Àngel David Rodríguez, que disputarà també la prova individual dels 100m, Bruno Hortelano, que farà els 200m, Sergio Ruiz i un debutant promesa, Arian Olmos Tellez, que aquest hivern es va proclamar campió d'Espanya de 60m indoor.

La sel·lecció espanyola, amb la capitana Ruth Beitia al capdavant, espera mantenir la màxima categoria i aspirar al 8è lloc que va aconseguir l'any passat.

Pel que fa a Viles i l'equip de relleu, serà la primera competició que disputin aquest 2015, sense referències per saber a què poden aspirar, però sí que mirant de reüll al campionat del Món de Pequín d'aquest agost, on lluitaran per arribar-hi.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local