CF Suburense

El nou Suburense comença els entrenaments

Els nous fitxatges, Nito, Edu, Villa, Abel, Albarran, Creixell i Cols. Eix

Els nous fitxatges, Nito, Edu, Villa, Abel, Albarran, Creixell i Cols. Eix

La pilota va tornar a rodar dimarts a la tarda al municipal d'Aiguadolç amb el primer entrenament de la temporada 2015 - 2016.

Aquesta sessió ha servit perquè els homes de Josu Julián, que enguany juguen al grup 2 de Primera Catalana, activin les cames després de l'estiu i sobretot perquè les cares noves de l'equip es vagin adaptant. Les noves incorporacions, Nito (Vilanova), Edu (Unificación Bellvitge), Villa (Vilanova) i Abel (Moja). (Baix) Albarran (Moja), Creixell (Vilafranca) i Cols (Vilanova) ja han conegut als seus companys de vestuari.

La propera sessió serà el dijous a les 20h al municipal d'Aiguadolç per preparar el primer partit de la pretemporada, que es disputarà al mateix espai el dissabte a les 19h contra la Blanca Subur.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local