Els navegants sitgetans a la localitat de Bredene. Eix
Redacció |
Sitges
30-07-2015 12:56
Un grup de sis navegants júniors del Club Nàutic Sitges van fer un estada de tres dies, del 15 al 18 de juliol, a la localitat de Bredene (Bèlgica) per preparar la nova temporada i a la vegada competir amb altres entitats de la resta d’Europa.
Joana Meyer, Jan Heuninck, Joan Alex Riba, Èric Vilardell, Paula Martin i Félix Lázaro, dirigits per Oriol Mahiques, van poder practicar la navegació en condicions meteorologiques adverses, fet inèdit en molts dels navegants sitgetans. El nord de Bèlgica limita amb el Regne Unit a través del Mar del Nord, una zona on el vent fa acte de presència constantment i per tots els costats.
L’equip es va allotjar a les instal·lacions del Twins Club, una de les entitats nàutiques amb més prestigi en el territori belga. Alla mateix, els representants del Club Nàutic van tenir temps de participar en el Campionat Nacional i especialment cal destacar la victòria de Jan Heuninck i el tercer lloc de Paula Martín. La resta de participants van fer un bon paper, tenint present que per molts era la primera vegada que disputaven una competició amb el vent en contra.
“Aquesta cita ens ha anat molt bé per anar provant coses i preparar-nos bé de cara al campionat d’Espanya de Patí Junior”, afirma Oriol Mahiques. Una cita molt especial, perquè es disputarà a les instal·lacions del Club Nàutic Sitges la primera setmana d’octubre.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!