Futbol

Acord de col·laboració entre el CF Vilanova i el CF Suburense

El Club de Futbol Vilanova i el CF Suburense han arribat a un acord perquè els socis de les dues entitats puguin accedir a l’estadi de l’altre durant els partits de lliga de primera catalana 2015-2016 a preu reduït.

Concretament es pagarà 3 euros prèvia presentació del carnet de soci per accedir a l’Alumnes Obrers i Aiguadolç.

Així mateix en els dies de jornades econòmiques els socis del CF Vilanova pagaran a Sitges el mateix que els socis del CF Suburense i aquests el mateix que els socis del CF Vilanova quan vinguin a la nostra ciutat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local