Victòria de les vilanovines. canalblau.cat
Llorens Mateo |
Vilanova i la Geltrú
07-09-2015
| Actualitzat 08-09-2015 10:05
El C.P. Vilanova femení va començar la seva participació en la Copa Esports Penedés d'enguany golejant per 14 gols a 1 al Sant Cugat, dins del Grup B d'aquesta competició que serveix per fer el rodatge dels equips cara la propera temporada.
La superioritat de les vilanovines va ser total, i ja al descans el marcador assenyalava un contundent 8 a 1.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!