Mercè Guerra. Eix
                          Redacció | 
                          Vilanova i la Geltrú 
                          10-03-2016 12:32 
                          
                        
	L’atleta vilanovina de la Joventut Atlètica Sabadell ha estat seleccionada per representar Catalunya al Campionat d’Espanya de cros que tindrà lloc aquest cap de setmana a la localitat saragossana  de Calatayud. Catalunya presenta una potent selección en la categoria promesa, malgrat la distància del cros, enguany augmentada fins 10km, no afavoreix gaire a algunes atletes, al ser especialistas en proves  més curtes.
	Imagen en el mensaje
	
	10 km i 5 Km Karting Vendrell: Laura Sànchez i Amador Sànchez, guanyadors
	El diumenge passat, a la veïna localitat del Vendrell va tenir lloc la segona edició de la Running Karting Vendrell, amb la nombrosa participació d’atletes de la nostra comarca, essent els resultats més destacats el primer lloc de Laura Sánchez en la prova de 5km, prova que va encapçalar des de l’inici,  i el primer en la de 10km categoria Master 50 d’Amador Sánchez, ambdós atletes habituals dels primers llocs dels podis en les curses d’aquestes característiques. Un altre lloc molt destacat va ser l’ obtingut  per Abel Pérez, quinzè en la categoria general.
	Imagen en el mensaje
	
	
	Una altra prova que va tenir representació dels Club atletes VNG  va ser  la dels 10km urbans de Berga, prova en la que va obtenir un molt bo quart lloc a la classificació general  l’atleta Raquel Solano, amb un temps de 49’48”.
Pel que fa a la pista coberta, s’estan realitzant ja les darreres competicions indoor de la temporada. En el campionat de Catalunya de veterans l’atleta Eudald Codina va aconseguir la novena plaça en la categoria M 40-44 en la prova de 800m, amb un temps de 2’29”06”. Aquest esportista havia sovintejat les proves de cros i fons fins ara i el cap de setmana passat va fer una excel·lent incursió en pista coberta amb aquest molt bon crono en l’exigent prova dels 800m, difícil de córrer en pista coberta si no es te experiència
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!