Trofeu Gerardo Carrera. Eix
Redacció |
Sitges
27-04-2016 19:26
Com cada l’any, el Club Nàutic de Sitges va organitzar el passat cap de setmana el Trofeu Gerardo Carrera, en memòria de qui va ser Contramestre del Club durant més de vint anys.
Amb una participació de 35 embarcacions en totes les modalitats que competeixen al Nàutic, el vent de migjorn de força entre 1 i 2 va permetre els dos dies que els esportistes gaudissin d’unes excel·lents condicions per a la competició.
En patí sènior es va imposar Oriol Mahiques, seguit de Jan Heuninck i de Jannick Márquez, mentre en categoria júnior en Dani Vilardell va guanyar seguit del seu germà Eric i d’Andrea Cervera, que va fer una molt meritòria tercera posició.
L’actual campió d’Espanya, Joan Álex Riba, no va poder assistir a la prova de dissabte i diumenge va obtenir una excel·lent segona posició.
En catamarà, Álex Lago es va imposar i en monobucs va guanyar Santiago Conde amb el seu Laser Standard.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!