L’equip masculí de l’escola Àngels Garriga. Eix
                          Redacció | 
                          El Vendrell 
                          08-06-2016 09:56 
                          
                        
L’equip masculí de l’escola Àngels Garriga i l’equip femení de l’escola Marta Mata van participar aquest passat diumenge 5 de juny de 2016 a la Final Nacional Cruyff Court 2016 que va tenir lloc a Igualada.
Les noies no van poder passar a quarts de final, tot i guanyar al campió de grup, el Vilanova en el darrer partit de la fase classificatòria.
Pel que fa a l’equip masculí, van arribar a quarts quedant quarts del grup A, després de guanyar al Sant Boi i al Vilanova i perdre amb Barcelona i A Corunya. A quarts, els vendrellencs van jugar amb Terrassa i després de realitzar un gran partit acabant en empat, van guanyar als penals, que els hi va permetre anar a semifinals.
En les semifinals els nois de David García, davant el Mollerussa, van seguir amb el seu bon joc i amb màxima concentració i després d’un partit igualat i ple de tensió, tot es va decidir als penals. Malauradament, en aquest cas, el Mollerussa va passar a la final.
Per tant, els nois van quedar tercers, després de realitzar un gran torneig ple de convivència i esportivitat.
La Corunya, en masculí i Igualada en femení, van ser els guanyadors de la Final Nacional Cruyff Court 2016.
Albert Rodríguez i Mireia Martín , van ser escollits com a jugadors dels equips ideals en masculí i femení, respectivament.
El regidor d’Esports, Ferran Trillas, felicita als nois i noies de les escoles Àngels Garriga i Marta Marta, respectivament, per representar al Vendrell realitzant un gran torneig amb esportivitat. Agraeix també als professors d’educació física i als familiars que han acompanyats als nois i noies donant suport en tot moment.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!