HOQUEI PATINS

Divendres 8 de juliol Assemblea del Patí Vilanova

CP Vilanova. Eix

CP Vilanova. Eix

La Junta directiva del CP Vilanova va acordar en la seva reunió del dia 7 de juny de 2016 convocar Assembla General Ordinària el dia 8 de juliol de 2016 a les 19:00 h en convocatòria única, a la Sala Polivalent de l’estadi del Alumnes Obrers de Vilanova i la Geltrú, amb el següent ordre del dia:

Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta anterior.

Examen i aprovació, si s’escau de la liquidació de l’exercici econòmic 2015-2016.

Proposta de quotes nova temporada

Examen i aprovació, si s’escau de la Memòria de les activitats realitzades durant la temporada 2015-2016.

Presentació i aprovació, si s’escau, del pressupost previst per a la temporada 2016-2017

Precs i preguntes.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local