Llorens Mateo |
Vilanova i la Geltrú
25-09-2016 15:32
OK LLIGA MASCULINA- JORNADA 1
C.E. NOIA FREIXENET 4 – C.P. MANLLEU 7
C.P. REICOMSA ALCOBENDAS 7 – ENRILE PAS ALCOI 4
IGUALADA CALAF GRUP 4 – C.H. LLORET VILA ESPORTIVA 4
RECAM LASER C.H. CALDES 1 – C.P. VILAFRANCA 1
C.P. VOLTREGÀ 1 - REUS DEPORTIU 1
IGG SOFTWARE LLEIDA 2 – C.P. VIC 1
MORITZ VENDRELL 2 – F.C. BARCELONA LASSA 3
CITYLIFT GIRONA H.C. 6 – C.H. LICEO 4
Jornada inicial de la competició amb la primera sorpresa com és la derrota del Liceo –campió de la Supercopa- en la visita al Girona, nou en la categoria. Treballada victòria del Barça en la sempre difícil pista del Vendrell, derrota del Noia a casa davant el Manlleu i empat en l’últim sospir del Vilafranca a Caldes. L’altre favorit, el Reus va treure un punt i gràcies de Voltregà amb una sensacional actuació al final del seu porter el portuguès Henriques.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!