EL PUNT |
06-08-2003 07:32
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Finalment, la velocista ribetana Carme Blay serà part de la delegació espanyola que participarà dels Mundials d'atletisme que es disputaran cap al final d'aquest mes a París. Blay participarà a la prova de relleu 4x100 conjuntament amb Alozie, Recio, Sanz i Córcoles, aquesta última com a suplent. Blay, que tot i ser campiona dels 100 metres no disputarà a París aquesta prova individual, va guanyar diumenge el 4x100 a Jerez amb el València Terra i Mar.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!