Taekwondo

Nous cinturons negres al Club Olímpic El Vendrell

Els nous cinturons negres del Club Olímpic El Vendrell . Eix

Els nous cinturons negres del Club Olímpic El Vendrell . Eix

El passat mes de març va ser un mes molt especial per al club Olímpic El Vendrell, tres dels seus alumnes van assolir nous graus a la seva trajectòria esportiva al taekwondo.

L'alumne Jordi Alonso Muñoz després d'una llarga trajectòria de treball i dedicació aconseguia el grau de cinturó negre primer Dan amb gran il·lusió.

L'alumne Iker Sánchez Obregón segueix creixent a la seva carrera esportiva i assumeix un pas més a la seva maduresa convalidant el seu primer PUM a cinturó negre primer Dan. 

I l'alumne David Ruiz Navarro amb una gran trajectòria esportiva superava l'examen de cinturó negre segon Dan amb èxit.  
L’escola Olímpic El Vendrell  segueix creixent gràcies a un treball comú de tots i sobretot al suport que sempre aporten les famílies.

9 medalles d’or, 21 d’argent i 59 de bronze aconseguits pels vendrellencs al Torneig Amistat de la Selva del Camp

El passat 7 de maig es va celebrar el torneig Amistat de taekwondo a la Selva del Camp en el que van participar 91 alumnes del Club Olímpic El Vendrell, els quals van realitzar una gran actuació en la modalitat de técnica. E

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local