Tennis Taula

El filial comença amb 4-3 sobre el Mediterrani

Ambient extraordinari al pavelló de les Casernes

El segon equip dels vilanovins si que va resoldre al seu favor el partit de segona provincial enmig d’un ambient extraordinari a la sala de joc de la plaça de les Casernes. Fran Conde perd contra Ayuso, no va tenir gaires problemes Albert Soler per igualar a 1 el marcador. Marc Galofré comença amb mal peu davant Cuscó i perd 0-3. El dobles es torna a perfilar com un punt clau i se l’emporten Soler/Galofré. Albert Soler completa un magnífic partit i guanya 3-1 sobre Ayuso. Francesc Conde va poder sentenciar contra Cuscó però perd 2-3. Desprès de tres hores s’arribava al darrer partit 3-3. Marc Galofré no va fallar i guanyava 3-1 amb les seves millors entrades de dreta davant de l’eufòria de tota la sala i l’esportivitat del nombrós seguici dels del barri de Sants. Victòria important davant d’un teòric aspirant a l’ascens.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local