Cursa

Nova edició del Cros i les Curses de 5 i 10 Km de Santa Margarida i els Monjos

Curses de 5 i 10 Km de Santa Margarida i els Monjos. Eix

Curses de 5 i 10 Km de Santa Margarida i els Monjos. Eix

L’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos, amb la col·laboració de les AMPA de les escoles Doctor Samaranch, Arrels, Sant Domènec, l’institut del Foix i el Consell Esportiu de l’Alt Penedès, organitza el proper dissabte 21 d’octubre, la vint-i-setena matinal atlètica del municipi amb la celebració del cros escolar i les curses de 10 i 5 Km.

Les curses de 5 i 10 km començaran a dos quarts de deu del matí, amb un circuit de 5 Km mesurats i senyalitzats de terra, herba i asfalt que transcorrerà per bona part del parc urbà del Foix.

A les 11 del matí s’iniciarà el cros escolar esglaonant les sortides en funció de les edats i les categories. Tant l’arribada com la sortida de les curses es durà a terme al camp d’esports municipal.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local