Jordi |
26-10-2003 20:35
Que les victòries van molt cares a superdivisió ho estan comprovant Marc Duran i Oriol Monzó. El primer ha perdut amb el CER L’Escala 1-3 a camp dels gallegs Arteal-Cubiertas Orballo. Ha estat ben aprop de puntuar el vilanoví contra Liu Jun Hui però 2-3 i 10-12 al cinquè set no serveixen. En situació similar es troba el Confecciones Rumadi Andalucia de Linares perdent 0-3 en la visita contra els andalusos del Cajasur Priego. Oriol Monzó no pot aportar cap punt. Tots dos amb els seus equips ocupen la darrera plaça i lliutaran per la permanència a la màxima categoria.
http://www.rfetm.com/ligas/sum.html
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!