Cursa popular

Èxit de participació en la 40a edició de la Cursa Popular Ciutat de Vilanova, amb 1.512 atletes

Albert Pascual i Mercè Guerra es proclamen vencedors de la prova

Cursa Popular Ciutat de Vilanova. Daniel Llaó

Cursa Popular Ciutat de Vilanova. Daniel Llaó

La 40a edició de la Cursa Popular Ciutat de Vilanova i la Geltrú, memorial Ricard Arnaez, s'ha celebrat aquest diumenge amb gran èxit pel que fa a la participació, superant el doble de la xifra aconseguida l'any anterior.

En total 1.512 corredors i corredores que han aconseguit completar els dos circuits, la mini cursa i la cursa popular, d'una tradicional prova que enguany ha aconseguit recuperat el caràcter familiar d'antigues edicions.

Aquest fet ha estat especialment motivat la implicació de 15 escoles i instituts de Vilanova i la Geltrú, que enguany hi han col·laborat en la difusió de l'activitat i com a punts d'inscripció. Gràcies a aquesta participació podran disposar d'una part dels diners recollits de la inscripció per destinar-los a la compra de material esportiu. Els centres que més participants han inscrit a la cursa han estat L'escola La Ginesta i l'IES Dolors Mallafré amb 146 i 120 inscripcions, respectivament.

Pel que fa als guanyadors de la 40a edició, Albert Pascual i Mercè Guerra, han estat els dos atletes que han aconseguit pujar al lloc més alt del podi.

Àlbum d'imatges

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local